Polityka jakości
Przedsiębiorstwo „GAREL – PLAST Sp. J.” zajmuje się produkcją i sprzedażą folii polietylenowej oraz opakowań z folii polietylenowej.
Celem firmy jest utrzymanie wysokiej jakości wyrobów z jednoczesnym respektowaniem zasad ochrony środowiska i wymagań prawnych oraz stały rozwój zgodny z wymaganiami klientów oraz otwartość na ich nowe potrzeby.
Starannie zdobywana wiedza i wieloletnie doświadczenie w branży opakowań, dynamika i konsekwencja w działaniu, konkurencyjność cen, niezawodność dostaw,
a także rzetelny i życzliwy stosunek do kontrahentów pozwoliły nam w krótkim czasie poszerzyć grono naszych odbiorców. Jesteśmy skuteczni, mamy motywację i możliwości, a wyłącznym motorem naszego postępowania jest dbałość o interesy klienta i sprostanie jego wysokim wymaganiom.
Stojąc w obliczu nowych wyzwań stawianych w zakresie jakości, chcemy dostarczyć naszym odbiorcom, zarówno obecnym jak i przyszłym, wyroby spełniające ich oczekiwania i gwarantujące zadowolenie.
Politykę Jakości w naszej firmie zamierzamy realizować poprzez następujące cele strategiczne:
- wzrost rentowności przedsiębiorstwa poprzez realizację produkcji przy udziale zmodernizowanych zasobów infrastruktury,
- współpraca z rzetelnymi dostawcami, dobieranych poprzez sprawdzony system oceny dostawców oraz rozwijanie z nimi kontaktów na zasadzie partnerstwa
- otwartość na potrzeby i oczekiwania klientów oraz badanie ich poziomu zadowolenia
- wdrożenie programu szkoleń zapewniającego wzrost kwalifikacji, kompetencji
i samorealizacji naszych pracowników - zwiększenie aktywności na rynku krajowym, poszukiwanie nowych kontrahentów – udział w konferencjach i imprezach branżowych
- rozwój poprzez zmiany na stronie internetowej, czyli rzetelną informację o możliwościach produkcyjnych oraz próby dotarcia do jak największej rzeszy potencjalnych nowych klientów
- dążenie do optymalnego wykorzystania posiadanych zasobów
- okresową ocenę skuteczności i przyjętej polityki i założonych celów jak również całego systemu zarządzania jakością
Przesłanie wynikające z założonych celów wymaga stałego zaangażowania wszystkich pracowników organizacji w rozwój Systemu Zarządzania Jakością zgodnego z wymaganiami normy ISO 9001:2015. W imieniu całego personelu i swoim zobowiązujemy się do aktywnego działania na rzecz utrzymania i doskonalenia skuteczności SZJ.
Środa Wielkopolska, dn. 15.09.2021 r.